Hakemler Toroğlu İçin Ne Dedi ?

Maraton’u ve Erman ağabeyimin durumunu sorduk, hakem camiasına okuduklarınıza sizler de inanamayacaksınız. Meğer ne dertlilermiş de haberimiz yokmuş, bir dokunduk, bin ah işittik...

Mutlaka konuşulur, konuşuluyor, ancak dışarıya sığmaz.
Her kafadan da bir ses çıkar, beğeneni olur, beğenmeyen de çıkar.
Kiminin gözü, hayali, muradı Erman’ımın koltuğundadır aslında.
Beğenen genelde, beğendiğini söyleyemez.
Beğenmemiş gibi görünür, böylesi daha makbuldür.
Beğenmeyeni, sağda solda sallayanı ise Erman ağabeysini karşısında görünce hazırola geçer.
Öpülmedik tek yerini bırakmaz, iki yüzlü, nankör yalaka.
Hafta sonunu iyi geçirin diye, birazcık da olaya espri katayım istedim.
Hakemlere ve gözlemcilere Maraton’u, yorumcusunu sorduk, ilginç yanıt aldık.
Adı geçen isimler ve sıfatlar, tamamen hayal ürünüdür, karşılığını aramaya kalkmayın, çünkü yok onlar.
Ancak onların söyledikleri, gerçektekilere yakın olabilir, yorumları gerçektir, her hakemin ve gözlemcin aklından böyle geçmektedir zira.
Bu işlerin bir de yarını var, söylemek isterler ama söyleyemezler.
Ya Erman Toroğlu bir gün TFF Başkanı olursa...
Alpay Sarkan (MHK Başkanı); Her hafta, her maça da yorum yapılmaz ki.
Memlekette hakem kalmayacak, bu gidişle.
Mecburen onları seyrediyorum, keyif aldığım filan yok.
Asıl işimi yapamıyorum, zaman kalmıyor. Off yoruldum vallahi.
Ünal Yeşillik (MHK Üyesi); Bıktım onun afrasından tafrasından, adamı üç günde FİFA yaptılar, şöhret oldu.
Biz de FİFA’yı taktık ama MHK’deyiz mecburen.
Yorumculuk bize yaptırmıyorlar, meydan onun.
Ahh, ben bir yorumcu olayım ona gününü göstereceğim.
Pardon Erman ağabeyim gelmiş, saygılar, hürmetler.
Fahri Geyik (Feşmekan İl Hakem Kurulu Başkanı); Bizim genç hakemlerin ona özenmesinden illallah geldi.
Sahada dayı dayı duruşlarını, bakışlarını ona benzetmeye çalışıyorlar.
Herkes de benzetemiyor, yakışmıyor, Allah vere birgün okkalı dayak yiyecekler sahada, diye korkuyorum.
Av.Nur Haklı (Zorköy Disiplin Kurulu Başkanı); Maraton’da kükrüyorlar, adalet yok falan diye.
Ondan sonra amatördeki futbolcular, tekme tokat birbirlerine giriyor.
Hakemlere güvenmiyorlar. Biz de cezaları yüksek tutmaya çalışıyoruz.
Ama sorun çözülmüyor. Bıktık artan ceza yağdırmaktan.
Ahmet Tekdüdük (Süper Lig Hakemi); İyi olduğum maçlarda övmüyor, biraz hata yapınca geçiriyor.
Bana bir şey olmaz ama eşimin, çocuğumun yanında kafamı sokacak yer arıyorum.
Biraz da öv be kardeşim, biz de insanız.
Haydar Tokgöz (Süper Lig Gözlemcisi); O’nun yüzünden rapor yazarken çok zorlanıyoruz, didik didik ediyor.
Allah’tan bizim oğlanlar, torunlar cepten hemen pozisyonun doğrusunu söylüyor da hata yapmamış oluyoruz, yoksa...
Hatice Kemancı (Süper Lig Hakemi Kemal Kemancı’nın eşi); Ayol, her hafta maç, toplantı, seminer, kritik bıktım valla, çocuklarımın babasını yanımda görmek istiyorum.
Adamın yüzünü ekranda görüp hasret gideriyoruz. Allah var, iyi kazanıyor, biz de rahat ediyoruz, gecelerde baş köşeye oturtuyorlar, itibar gani ama.
Bir de Erman Bey kocama az sallasa pek memnun olacağım, ekranı gören MHK maç vermiyor kocama. Gitsin maça tabii şaka diyorum, para gelsin de...

Metin Aydınoğlu / www.haberhurriyeti.com

0 yorum: