2009 Yılı Amatör Hakem Ücretleri Hesaplarda

Amatör kümelerde görev yapan hakem ve gözlemcilerin 2009 yılına ait tüm paraları hesaplarına geçti.

Son günlerde verdiğimiz en güzel haberlerden birisi de bu. Türkiye Futbol Federasyonu’nun Amatör İşleri (AFYS) Amatör Futbol Yönetim Sistemi ile yönetmeye başlamasıyla birlikte bazı sıkıntılar nedeniyle ücretlerin ödemeleri gecikmişti.

Hakem İşleri Müdürü Sürhat Müniroğlu ve diğer çalışanlarının yoğun çabaları sayesinde 2009 yılına ait tüm illerin paraları hesaplara yattı.

Yol paraları ise; çok sayıda yapılan yanlış hesaplamalardan dolayı ödenemedi. Bu konudaki çalışmaların devam etti belirtildi.

2 yorum:

referee dedi ki...

nereye yattı herkesin armut gibi bekliyoruz...bir şeyin yattığı yok...her şeyi ellerine yüzlerine bulaştırmışlar...

Adsız dedi ki...

merhabalar ben de il hakemiydim yas 26.hakkaten yaziklar olsun.ben zaten istifa ettim ama para yüzünden deil tabiiki de.zaten ücretler yetersizin de altında:)sacmalık o kadar tehlike yasiosunus bi de hesaplara 10 hafta sonra gecio.bu ne ya hangi cagda yasiorus.ogrenci olan arkadaslarimis vardı hakkaten ihtiyaclarımız oluyodu.bi de neymis bloke konulmus.ya koskoca tff ya ne blokesi bu.sacmalık.kandırmaca ve soygunculuk.tff ye hic yakıstıramadım.para icin yapmadık biz bu isi elbet.ama biras da sizler de caliscaksınız.cok haksızlık gordum ben cok.nese faal olan arkadaslara basarilar dilerim...