Bu Sefer Futbol Magandası Değil, Trafik Magandaları, Fırat AYDINUS'a Saldırdı

FIFA kokartlı Hakem Fırat Aydınus, Ümraniye'de yol verme tartışması nedeniyle kavga ettiği iki kişiyle karakolluk oldu. Ümraniye Çakmak Polis Merkezi Amirliği'nde gelerek eşinin ve çocuğunun yanında kendisine hakaret edildiğini ve saldırıya uğradığını söyleyen Aydınus, şikayetçi oldu.

Olay, sabah saatlerinde TEM otoyolu Çakmak Mevki'inde meydana geldi. Ataşehir'deki evinden eşi ve kızının da içinde olduğu otomobille hareket eden Aydınus, Çakmak Köprüsü altında 2 kişiyle yol verme tartışması yaşadı.
İddiaya göre, tartışmanın büyümesi nedeniyle kullandıkları kamyonetten inen Zeki Günhan ve Mehmet Günhan isimli şahıslar, Hakem Aydınus'un üzerine yürüdü. Bu sırada otomobilinden inen Fırat Aydınus ile iki zanlı arasında kavga çıktı. Kavga sırasında Fırat Aydınus'un boğazına sarılan zanlıları çevredeki vatandaşlar da engel olamayınca olay yerine polis çağırıldı.

Bir süre sonra kavga mahalline gelen polis, Fırat Aydınus, Zeki Günhan ve Mehmet Günhan'ı Çakmak Polis Merkezi Amirliği'ne götürdü. Burada Zeki Günhan ve Mehmet Günhan'dan şikayetçi olan FIFA Kokartlı Fırat Aydınus, daha sonra sağlık kontrolü için hastaneye gönderildi.

İfadesinde saldırıya ve hakaretlere uğradığını belirterek şikayetçi olan Aydınus, karakoldan ayrılırken açıklama yapmak istemedi. Kavganın başka taraflara çekilmemesini isteyen Aydınus, kavganın yol verme tartışması yüzünden çıktığını belirtti.

Bu arada, Çakmak Polis Merkezi'nde ifadeleri alındıktan sonra serbest bırakılan Zeki ve Mehmet Günhan, kendilerini savundu. Fırat Aydınus'u tanımadıklarını belirten Zeki Günhan, "Yol tartışması nedeniyle kavga ettik. Ben onun boğazına o da benim boğazıma sarıldı. Ben haksız olabilirim ama bana hakaret etti. Hakem olduğunu bilmiyorum. Takım tutuyorum ama sporla pek aram yoktur. Aslında kendisinden özür dileyecektim ama hakaret edince iş buraya kadar geldi. Yanında eşi ve çocuğu olduğu için biraz sinirli davrandı." diye konuştu.

Mehmet Günhan ise, "Arkadaşım özür dilemek için arabadan inince tartışma yaşandı. İkisi de birbirlerine hakaret ettiler. Darp ya da vurma olayı olmadı." diye konuştu.

(Cihan Haber Ajansı)
BU HABERİ FACEBOOK'TA PAYLAŞ

Paylaş

2 yorum:

Engin UZUNÇELEBİ dedi ki...

Sadece yalan diyebilirim. Benim futbol ile alakasız kız yeğenim bile görse fırat aydınus un fotoğrafını tanır. Direk ve kafadan yalan söylüyor.

Yasemin Istip dedi ki...

abiciğim tabiiki yalan olduğu belli..kendilerini bu şekilde savunduklarını sanırlarken daha çok rezil oldular :))